<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://annaskjemt.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
annaskjemt: Hækle-blogger-kom-sammen

søndag den 26. november 2017

Hækle-blogger-kom-sammen

Søndag 26/11 2017

I går var jeg til hækle-blogger-kom-sammen med seks andre hæklenørder, som jeg hovedsageligt kender igennem Instagram. Jeg havde kun mødt en enkelt af dem tidligere, så det var lidt vildt sådan at skulle mødes en hel dag sammen med nogle fremmede mennesker - men heldigvis gik det over alt forventning! De var simpelthen SÅ søde og det var bare så hyggeligt i deres selskab! 

Dagen startede med, at vi hver især præsenterede os selv og snakkede lidt om vores hæklerejse. Der var herefter arrangeret lidt lege, hvor vi bl.a. i fællesskab skulle forsøge at genkende 12 forskellige 8/4 bomulds garntyper (og ja, der er meget der ligner hinanden!), men dette gik faktisk overraskende godt - lidt nørdede er vi jo ;-). Herudover havde vi også en konkurrence, hvor vi skulle mærke på en lille tot garn og gætte hvad for noget garn det var - det var til gengæld ikke min stærkeste kompetence. Men det var rigtig sjovt! 

Vi spiste en lækker frokost og hyggede med boller og kage om eftermiddagen og så blev der selvfølgelig bare hæklet og snakket. Det var bare en dejlig dag. 

Tak til Pernille, Louise, Natascha, Louise, Nasli og Mikkel.

Efter at have snakket med alle disse dygtige og søde hæklere, så fik det mig også til at tænke på min egen blog, som jo desværre har stået lidt stille - både med hensyn til opskrifter og indlæg. Derfor vil jeg også prøve at se om jeg kan komme lidt mere i gang med den igen og der er også en opskrift, som jeg længe har tænkt på at lave, som jeg bliver nødt til at komme i gang med. Så forhåbentlig kommer der snart lidt mere nyt fra mig igen. Så stay tuned! ;-) 



God dag
/Anna 

Etiketter: , , , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start