<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://annaskjemt.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
annaskjemt: Garncafé Madsine Aalborg - kursusholder

søndag den 23. oktober 2016

Garncafé Madsine Aalborg - kursusholder



Jeg er så heldig, at jeg er blevet spurgt om jeg vil være kursusholder i Aalborgs nye garncafé (garnbutik) - nemlig Garncafé Madsine. Dette er et super hyggeligt sted at komme, hvor jeg også godt kan lide at sidde og hækle. Konceptet er meget enkelt, da det bare er en café, hvor man kan komme med sit eget garn og hæklenåle/strikkepinde og så kan man ellers sidde og hygge med en kop kaffe og et stykke kage. Herudover er der også mulighed for at møde andre, som også deler passionen for håndarbejde og der er således altid noget at snakke om. Dette er jeg virkelig fan af. Ikke nok med det, så er det jo også en garnbutik og der er altså hylder fyldt med lækker kvalitetsgarn.

Det første kursus som jeg skal holde, skulle gerne løbe af stablen på onsdag. Dette er et begynderkursus i hækling, hvor deltagerne vil lære de grundlæggende masker og blive hjulpet i gang med deres første karklud. De får altså udover undervisning i de grundlæggende masker og undervisning i hvordan der læses en opskrift, så de også har mulighed for at komme i gang med flere karklude, tæpper, grydelapper, osv. Der kan læses mere om kurset her.

Det næste kursus bliver afholdt den 16/11, hvor jeg vil lære deltagerne mere omkring amigurumi og hvordan man får hæklet et dyr. Målgruppen for dette kursus er således de letøvede hæklere, som allerede kan de grundlæggende masker, men som gerne vil skridtet videre. Her vil der altså være mulighed for at lære teknikker, som 'en magisk ring', indtagninger, udtagninger, farveskift, osv. Der kan læses mere om kurset her.

Jeg er virkelig glad og beæret over at være blevet spurgt, da hækling er noget jeg brænder så meget for. Hækling er fantastisk og det at hækle med andre og dele den glæde og passion er simpelthen så hyggeligt. Jeg håber på at deltagerne til kurserne vil føle at de kommer derfra med noget og de måske kan få den samme glæde for hæklingen som jeg har.

God søndag til alle.
/Anna

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start