<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://annaskjemt.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
annaskjemt: Klovnen Bobo

søndag den 21. august 2016

Klovnen Bobo


Endelig fik jeg skabt Klovnen Bobo! Han har længe været i tankerne og fik meget hurtigt sit navn, inden han overhovedet var blevet hæklet. Navnet Bobo har han fået fra min kæreste, som altid er blevet kaldt Bobo af sin bror og nogle gamer-venner, da det blev inkluderet i hans første gamer-navn. Da jeg lærte ham at kende og hans navn på f.eks. Instagram er 'Simonbobo' synes jeg det var lidt sjovt og da jeg efterfølgende mødte hans bror, som konsekvent kalder ham Bobo, så kan man jo ikke andet end smile lidt. Efter at have fundet ud af, at jeg skulle lave en klovn, som muligvis endda var min kærestes idé, så begyndte jeg at kalde den Klovnen Bobo. Min kæreste er muligvis ikke helt tilfreds med, at jeg har opkaldt en klovn efter ham, men tror da han synes det er meget sødt alligevel ;-) 

Jeg kan godt lide at visualisere det jeg skal hækle og forsøger derfor altid at lave en tegning. Hvorend mine tegneskills ikke er de bedste, så synes jeg godt man kan se ligheden. Det er så måske heldigt nok, at det er de hæklede udgaver der er bedst ;-) 

Den sidste måned har Bobo været undervejs, da jeg havde lidt problemer med hovedstørrelse og hvor mange forskellige farver han skulle have. På tegningen har han også tommeltotter, men dette droppede jeg, da jeg fik ham hæklet. 

Jeg har indtil videre haft stor interesse på Instagram og der er fundet fire testhæklere, som er i gang med ham. Jeg glæder mig til at se deres resultater og høre hvad de synes om Bobo. Opskriften vil herefter blive solgt for 30,- og vil kunne købes HER

God hækle-søndag til alle!
/Anna Skjemt

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start