<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://annaskjemt.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
annaskjemt: Jordbærsprutten i Spruttebogen!

torsdag den 15. juni 2017

Jordbærsprutten i Spruttebogen!

Så fik jeg langt om længe skrevet opskriften på min jordbærsprutte ind på bloggen! Du kan finde den lige HER.

Spruttegruppen har lavet en lille bog med en masse billeder af sprutter og der sneg min jordbærsprutte sig med på forsiden, hvilket jeg er rigtig stolt af, som billedet til højre også viser ;-).
Jeg har også fået en kommentar fra Alvilda, som er forlaget bag bogen, at min jordbærsprutte sidder og pynter på deres kontor sammen med bogen.

Jeg tænkte, at der måske var andre der havde lyst til at lave en jordbærsprutte, eller bare den her "spidshovede gople", som jeg har fået lavet. Den minder lidt om den velkendte gople fra Spruttegruppen, men med en lidt anden udformning - den kan derfor være et godt alternativ, hvis man gerne vil lave en anderledes gople!

Er du interesseret i at købe Spruttebogen, så vil jeg anbefale at købe den igennem Hobbygarn, som donerer intet mindre end 3 nøgler bomuldsgarn til Spruttegruppen for hver bog de sælger - køb den HER. Så ikke nok med at du støtter Spruttegruppen med 5 kr. ved at købe bogen, så støtter du også med 3 nøgler garn - det er da win/win.
Garnet bliver udleveret til nogle af alle de frivillige, som hele tiden sørger for at der bliver lavet sprutter til alle de små for tidligt fødte babyer. Du kan også selv få sponsorgarn fra Spruttegruppen, du skal blot kontakte din lokale sprutteambassadør - find dem HER.
Personligt er jeg blevet helt vild med at lave sprutter og prøve at lave nye og anderledes måder, hvorpå "armene" kan bruges. Du kan f.eks. søge inspiration på instagram under hashtagget #jellyfishfriday, som @rikkewitten har startet op.

Etiketter: , , , , , , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start